Όπου ακούς ανάδειξη (ή ανάπλαση), ανθρώπινο κρέας μυρίζει. Σήμερα διάβασα αυτό εδώ. Εν ολίγοις, ο Δήμος και η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων της Θεσσαλονίκης θέλουν να αναδείξουν τα βυζαντινά τείχη, και για το λόγο αυτό να κατεδαφίσουν ορισμένα από τα προσφυγικά σπιτάκια που εφάπτονται με το τείχος (τα γνωστά ως «καστρόπληκτα»), αφήνοντας τα υπόλοιπα να «αξιοποιηθούν για πολιτιστικές χρήσεις, ενώ θα δημιουργηθεί εκτεταμένη ζώνη πρασίνου, πλάτους περίπου είκοσι μέτρων, δίπλα στα βυζαντινά τείχη». Μάλιστα. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες αυτών των σπιτιών, σε ένα από τα οποία είχα φιλοξενηθεί κιόλας κάποτε. Μικρά προσφυγικά σπιτάκια, με αυλίτσες, σκάλες, μια χαρά ταιριαστά με το τείχος· επιπλέον, ας σημειώσω ότι τα βυζαντινά τείχη έχουν ήδη αναδειχθεί μια χαρά, υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια ζώνες πρασίνου όπως οι νέες που προγραμματίζονται. Αναρωτιέμαι ποιος θα θελήσει να τριγυρίσει τα τείχη και θα ενοχληθεί επειδή σε ένα σημείο τους θα δει εφαπτόμενα σπιτάκια από τη μια πλευρά· εκείνος πάλι που θέλει να τριγυρίσει στην Άνω Πόλη, τα Κάστρα όπως λέγαμε αλλιώς, μάλλον θα τα εκτιμήσει όπως και τα άλλα γύρω κτίσματα (όσα έχουν μείνει). Αλλά έτσι, πρέπει να μην μείνει κολυμπηθρόξυλο· πρέπει να προβάλλουμε παντού το βυζαντινό παρελθόν της πόλης, να το φωτίσουμε, να το αναδείξουμε. Όπως αναδεικνύουμε στις άλλες πόλεις, της Αθήνας συμπεριλαμβανομένης, τις πλατείες: χωρίς χαμόδεντρα και χώματα (για όνομα!), με πλάκες παντού έτσι για να λάμπουν στο μεσημεριανό ήλιο.
Έχω πολύ καιρό να ανέβω Θεσσαλονίκη, και ακόμα περισσότερο να πάω στα Κάστρα. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει ακόμα ένας παππούς που είχε σκαρώσει μια παράγκα από τσίγκο και λαμαρίνα· ανέβαινες με μια σκάλα, και σε όλο το μήκος της είχε φτιάξει τσίγκινες πινακίδες όπου έγραφε τα διατάγματά του προς το λαό. Βλέπετε, θεωρούσε τον εαυτό του μεγαλοφυή βασιλιά· τα διατάγματα, απ’ όσο θυμάμαι, είχαν κυρίως να κάνουν με συμβουλές ηθικού και πρακτικού περιεχομένου, αλλά και προγνώσεις για το μέλλον του Ελληνισμού. Υπήρχε μάλιστα και ένα ταινιάκι μικρού μήκους (που στην εποχή του είχε κάνει αίσθηση επειδή ήταν γυρισμένο κατευθείαν σε βίντεο), ονόματι «Σπιτάκια ελαφρού τύπου», όπου ο παππούς-βασιλιάς εξηγούσε μεταξύ άλλων την πρωτοποριακή ιδέα του για αντισεισμικά σπίτια, προφανώς στο πρότυπο του δικού του.
Ε ναι, καλύτερα μια πόλη ελαφρού τύπου, έστω και από τσίγκο (σαν αυτή, ας πούμε), από τους μεγαλόπνοους αναμορφωτές του παρελθόντος μας.
Ονειρεύομαι τον παππού-βασιλιά να επελαύνει, καβάλα σε μηχανικό άλογο δικής του κατασκευής, εκτοξεύοντας στα κεφάλια των ξιπασμένων κατακτητών της Άνω Πόλης τις κεραίες τηλεόρασης που δεκαετίες πρέπει να μάζευε.
Αργοναύτη μέσα στα σκοτάδια / με όπλα ηλεκτρικά, και ιπτάμενα καράβια
α ου βι, προς τ’ άστρα της αβύσσου / προς τους ουρανούς φωταγωγήσου
Παλιά ιστορία. Δε ξέρω αν θυμάσαι και την επιχείρηση σκούπα του ΚΑΣ το 96 για το γεντί κουλέ, που 20 χρόνια μετά το κλείσιμο της φυλακής ακόμα αναστηλώνεται.
Τότε, το 89, όταν κάποιοι το φαντάζονταν ως πολιτιστικό κέντρο, ο Ξ.Α. Κοκόλης έγραφε:«… ο πολιτισμός χρησιμοποιείται ως απολυμαντικός ασβέστης.»
Κάτι θυμάμαι, αν και τότε είχα σταματήσει πια να ανεβαίνω τόσο ψηλά’ θυμάμαι όμως το Γεντί Κουλέ όταν το είχα πρωτοδεί, το 91, και έμοιαζε σα να είχε μόλις εγκαταλειφθεί. Αναρωτιέμαι: οι «κήποι του πασά», τα ερείπια ενός λεπροκομείου σε στιλ Γκαουντί, στον Άγιο Παύλο, τι να απέγιναν;
Ωραία η παρατήρηση του Κοκόλη!
Παρεμπιπτόντως, βρήκα ένα λινκάκι για την ταινία μικρού μήκους:
http://www.shortfilm.gr/film.asp?id=426
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=823726
Οτι ήταν λεπροκομείο δε το ήξερα.
Λάθος μου, κήπος του νοσοκομείου. Θυμήθηκα ότι υπάρχει αυτό:
Click to access 137.pdf
Η παραπομπή είναι: «Αρχαιολογία», τ. 7 (Μάιος 1983).
Τώρα εγώ θα δείξω έλλειψη εμπιστοσύνης στα κείμενα υψηλής λογοτεχνίας που παραθέτεις αν πω ότι προτιμώ μακράν να διαβάζω δικά σου κείμενα;
Ωχ! όπως βλέπεις, το επόμενο ποστ είναι πάλι από το αναγνωστικό!
Το σχόλιο δεν είχε στόχο κάποια παρέμβαση στο blog σου. Απλά αποκαλύπτω την ιεραρχία με την οποία επιλέγω να διαβάζω τα post: πρώτα τα δικά σου.
Παρεμπιπτόντως θα ήθελα τη γνώμη σου για την αναθεώρηση που έχω κάνει
http://connectionwithcairo.wordpress.com/%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%8A%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%B9/
Έχω στείλει και mail με παρόμοιους προβληματισμούς και ακόμη προβληματίζομαι…
Είναι στον πάτο των προηγούμενων γραφομένων.
Γκρεμίζονται τα προσφυγικά στο κάστρο Θεσσαλονίκης (…) «Ιδιαίτερα υπερήφανη είναι η διοίκηση για την κατεδάφιση ερειπίων, που υποβαθμίζουν τα μνημεία της πόλεως μας» απάντησε ο δήμαρχος Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, επικαλούμενος «αποφάσεις της 9ης Βυζαντινής Εφορίας και του τοπικού αρχαιολογικού συμβουλίου», χαρακτηρίζοντας τα κτίρια «αυθαίρετα» και υποστηρίζοντας ότι ήδη υπάρχει «μελέτη για την ανάδειξη των τειχών».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1094979&lngDtrID=253
Για φωτογραφία και επιπλέον ειδήσεις: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=121374
Άντε, σειρά έχουν και τα Αναφιώτικα!
Είναι τα σπιτάκια απέναντι απ’ το Τσαούς Μοναστήρ. Απ’ τις 9 το πρωί γκρεμίζουν οι μνημοκτόνοι.
Μήπως να γκρεμίσουν τουλάχιστον και αυτό το έκτρωμα του Μουτσόπουλου, το Πατριαρχικό Ίδρυμα Πατερικών Μελετών, με την ευκαιρία; Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στην πόλη, στο στομάχι μου καθότανε. Α! και την καινούργια εκκλησία του Αγίου Παύλου (τέλειωσε ποτέ; )
Ε, δε θα προχωρήσει τόσο πολύ η πράσινη πολιτική!
Γρηγόρη, ευχαριστώ -πρόσθεσα τη φωτογραφία στο ποστ.
Είναι η ενοχλητική μνήμη που πρέπει να εκμηδενισθεί στο όνομα της σύγχρονης αισθητικής και ανάπτυξης.
Και μετά πες μου αλήθεια «ποιος είναι για τα μπάζα»….
Άλλη μια φωτογραφία

Το Ίδρυμα έχει επεκταθεί με ξενώνες.
Ακόμα και στην αεροφωτογραφία φαίνεται τι ρωμαϊκών προδιαγραφών εμφύτευμα είναι το Ίδρυμα…
[…] και ανηφόριζα προς την Άνω Πόλη, βρίσκοντας διάφορους θησαυρούς και καταλήγοντας συνήθως στο Γεντί Κουλέ το οποίο […]
ψάχνω την ταινία: «Σπιτάκια ελαφρού τύπου»
Σκηνοθεσία:
Ακονίδης Γιάννης
Διάρκεια:
15΄
Έτος:
1991
Κατηγορία:
Ντοκυμαντέρ
Format:
16 χιλ.
Χρώμα:
Έγχρωμη
Κόστος:
Διανομή:
Σύνδεσμοι:
Σύνοψη ταινίας
Άνω πόλη Θεσσαλονίκης. Κάποιος ψάχνει να νοικιάσει σπίτι. Ψάχνοντας καταλήγει μπροστά σε μια παράξενη κατασκευή, όπου μέσα της κατοικούν δυο αδέλφια, γέρος και γριά. Τον συμβουλεύουν να μαζευτούν πολλοί νέοι μαζί και να πάνε έξω από τη Θεσσαλονίκη, στα χωράφια, να χτίσουν σπιτάκια ελαφρού τύπου. Αυτός αρχίζει να μην αντέχει τις περίεργες κουβέντες τους, τους θεωρεί φευγάτους και κάνει να φύγει. Αμ, που θα φύγει!..
μήπως ξέρετε αν και που μπορώ να τη βρω;
ευχαριστώ
Εγώ δυστυχώς δεν ξέρω. Μια και μοναδική φορά την είχα δει, τότε που βγήκε, στο Φεστιβάλ…
Εγώ θέλω να βρω τον σκηνοθέτη της. Τον Γιάννη Ακονίδη. Μήπως τον ξέρει κανείς?
Εγώ δεν έχω ιδέα, δυστυχώς.
🐣 🐣🐥🐤🐦💣🐍🐉✈✈✈🌎🌏🌍🐬🐚🐘🐝😈…hallow…ΙΩΑΚΩΝ…(γιάννης Ακονίδης )…εδω…!!!…Υπαρχετ` ακομα ή το «ΣΠΗΛΑΙΟ» ερημώθει…???
{Η Επικοινωνία στο διαδίκτυο Μου μοιάζει με Επικοινωνία σε Ένα τεράστιο Σπήλαιο οπου Έχει βρει καταφύγιο Η Ανθρωπότητα Μετά από ένα Μεγάλο Κατακλυσμό …🌊⚓☔☔☔⛅☁💧⛅☁💧⛅☁💧🌈🌈🌈)
Εγώ πάντως υπάρχω εδώ και χαίρομαι για τη συνάντηση 🙂 Οι ενδιαφερόμενοι σχολιαστές ελπίζω να το διαβάσουν και να καταφέρουμε το κονέ!
Και εγώ χαίρομαι που υπάρχεις…Δύτη μέ τούς Αλληλογράφους σου…!!!
Είμαι από άλλον ΚΟΣΜΟ & συγχώρα μου ακόμη και τα τυχόν ορθογραφικά ή λάθη ΟΡΟΛΟΓΙΑΣ , ΦΕΤΟΣ ΓΑΡ η ΔΙΑΔΙΚΤΥΩ-ΜΥΗΣΙΣ ΜΟΥ
💻💻💻😈😈😈📱📱📱 💥💥💥🏊🏊🏊🚣🚣🚣⛵⛵⛵✈✈✈🚀🚀🚀
Γιαυτό Αφιέρωσα 3-4 ώρες σε όλη την πορεία του ιστότοπου σου ( ή μήπως ονομάζεται ιστολόγιο? – ακόμα δεν ξέρω να τα ξεχωρίζω αυτα…).
Ειδα ξεκίνησες στις 16 Μαρτίου 2009 συγκρίνοντας ποιότητες ανθρώπινης ζωής και επικοινωνίας της τότε Αθήνας με την επαρχιακή σου πολη –
Χαλκιδα υποθετω (γιατι αλλού & άλλωτε σε ερωταποκριση με φιλο σου λές ότι είσαι από την Κύμη)
Σε οκτώ μόλις μέρες(!!!!) , στις 24 Μαρτίου 2009,
με αφορμή το θέμα σου για τα καστρόπληκτα και το τσίγκινο τενεκεδένιο «παλάτι» του <> , αναφέρεις με θετικά σχόλια την μικρού μήκους ταινία μου , <> 🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥……
…….<> που λένε και στα Γιαννιτσά (δικη μου γεννεθλια επαρχία)
ή
………<>
που λένε και στη «Σαλονίκη»
(όπου <> ή <> το 1986 … ,… 18 ετων ,
Παρόλο που είχα περάσει στην <> Κομοτηνής …..!
Και παρόλο που ο αέρας μου φάνηκε τόσο πιο βρώμικος από των Γιαννιτσών, ωστε κυκλοφορούσα στο κέντρο με πράσινη μάσκα χειρουργική από φαρμακεία….
😷🏭😷🚬😷🚬😷🏭😷💨😷……🏭😷🏭💨😷🏭💨😷🏭💨😷🏭💨😷💨!!!!!!!
Η <> όμως με κρατούσε <> στη Θεσσαλονίκη (!!!!) :
A) Ο Έρωτάς μου για την κατα 10 ετη μεγαλύτερή μου Θεσσαλονικιά μαθηματικό καθηγήτρια μου της Γ` Λυκείου 💜💥💜💥💜💥💜💥💜
Β) Ο κοινός μας <> για τον κινηματογράφο
💕 🎥💕🎥💕🎥 💕🎥💕🎥💕🎥💕🎥💕🎥💕
Γ) H κοινή μας λατρεία για το σεξ
🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦🍇🐬🍇🐦
Δ) η αναζήτηση του Ερωτα …. της Γνώσης….τού Κόσμου
💘🔭👼♋🌋💀🌈🐘🌍💙📖🌄💻⛵📝🌎🎵🎆🎶🌻🎼🈹🈚🐝🌠🌙📐🐳
Άρχισα <> Δύτη μου ,
με δανεικά και κλεμμένα φιλιά και κάμερες ,
🎥💋🎥🎥💋🎥🎥💋🎥🎥💋🎥🎥💋🎥🎥💋🎥🌷
να κάνω ερασιτεχνικό κινηματογράφο….ταινιούλες δηλαδή ,
με τον πιο φθηνό τρόπο που υπήρχε τότε : το <>
( δηλαδή φιλμάκι πλάτους 8 mm σε αντίθεση με το φιλμ πλάτους 35 mm που έπαιζαν τότε οι κινηματογράφοι )
Tο 1988 με οικονομίες
( δεν κάπνιζα, δεν έπινα, δεν πήγαινα , σε μπαράκια
– μόνo <> με την Καθηγήτρια , έμενα σπίτι της 4 χρόνια ,ως το 1990 ,
– έλεγα και ψέματα στον πατέρα μου ότι ζω στην Κομοτηνή και μου έδινε ο καημένος – βιοπαλαιστής φορτηγατζής στα Γιαννιτσά – χαρτζιλίκι για το υποτιθέμενο ενοίκιο του μήνα επί 2-3 χρόνια …!!!)
κι ετσι το `88 αγόρασα και την πρώτη μου βιντεοκάμερα VHS …..!!!!!!
(330.000 δραχμες αδασμολογητη – τότες υπήρχαν οι δασμοί ακόμη -κανονικά κόστιζε 550 χιλιάρικα αλλά την εφεραν κρυφά (PANASONIC
Γιαπωνέζικη ολοκαινουργια του κουτιου ) (!!!!!!) στην Ελλάδα , ένα ζευγαράκι Γερμανοί τουρίστες και την έβγαλαν σε μικρή αγγελία καλοκαιριάτικα στην καυτη Θεσσαλονίκη, για να βγάλουν τα έξοδα του ταξιδιού τους προφανώς….📼📼📼📼📼👬👬👬👬
Ε αυτό ήτανε…!!!! Από κει και πέρα βιντεοσκοπούσα τα πάντα….!!!!!
Η κασέτα VHS κόστιζε μόνο 300 δραχμές οι 3 ώρες ,
και όχι 3.000 δραχμές τα 3 λεπτά oπως ήταν το κόστος του Super 8 !!!!
Eκαμνα και μοντάζ στο οικιακό βίντεο της Ερωμένης-Καθηγήτριας μου…!!! ( Ενώ πριν το μοντάζ στο super 8 το έκανα στο περίπου , με ψαλίδι και διαφανές ζελοτέιπ , με τη βοήθεια της λάμπας του δωματίου , στην οποία έβλεπα το κάθε καρεδάκι που ήθελα να βγάλω ή να κόψω η να ενώσω…!!!
Έτσι άρχισα να εξελίσω την τεχνικη μου , τα θέματά μου και την κινηματογραφική μου νοημοσύνη και να βραβεύομαι , να χειροκροτούμαι & να επιβεβαιώνω τον ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ μου , πιο συχνά απο το Κοινό ή
& τις Κριτικές Επιτροπες τού φεστιβάλ <> που γινόταν με Eλεύθερη Eίσοδο κάθε Μάιο στο Γερμανικό Ινστιτούτο Goethe Θεσσαλονίκης….!!!!
Το καλοκαίρι του 1991 τρεις από τις βραβευμένες ερασιτεχνικές VHS βιντεοταινίες μου κατάφερα να τις μεταφέρω
( απλά κινηματογραφώντας με επαγγελματική κινηματογραφική μηχανή
16mm μία οθόνη τηλεοράσεως που έπαιζε τις VHS βιντεοταινίες μου !!!!!)
σε επαγγελματικό φιλμ 16mm στάζοντας αρκετά λεφτά σ`ενα στούντιο στην Αθήνα
( νομίζω περίπου 700.000 δραχμές – κι αυτα απο οικονομίες μου ) ,
(ξεφτιλισμένα χρήματα για να ικανοποιηθούν oι επαγγελματίες του χώρου και να μου κάνουν δεκτές σύμφωνα με τον κανονισμό, τις ερασιτεχνικές μου ταινίες στο <> στη Δράμα τov Οκτώβριο του 1991 , ταυτόχρονα με την τελευταία συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα και την αυτοκαταργηση της Σοβιετικής Ένωσης , ΑΣΧΕΤΟ ΠΛΙΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ !!!!!!!!! 🌠🌋🎆💀🌎🌍⛵🌈🐦🐬 )
Έτσι το βράδυ των Aπονομών στο φεστιβάλ Δράμας ξεσκισα όλα τα βραβεία🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
με τις 3 ταινίες μου…🎆🌋🌠💋💋💋💥💥💥
Ειδικά η προβολή της ταινίας μου <> το Σαββατόβραδο πριν την λήξη του φεστιβάλ απέσπασε παρατεταμένο <> από το κοινό στην κατάμεστη αίθουσα «Aστερια» της Δράμας….
Αλλά και τα <>
«έκαναν αίσθηση» , οπως λες
Δύτη μου , Υδραυλικέ μου ,
<>
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΤΣΑΚΙΡ ΚΕΦΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ
ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ…..
Τελος παντων <> λοιπον ,άρεσαν πολύ και πήραν το 1o βραβείο μάλιστα , <>….
και Άρχισαν ΚΑΠΟΙΟΙ (5-6 ισως) ΣΥΝΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
( Εξ Αθηνων και εξ ιδιωτικων
Σχολων Κινηματογράφου οι περισσότεροι) σκηνοθέτες να μου επιτίθονται, να λένε πως κοιμήθηκα και με τα 7 μέλη της κριτικής επιτροπής 😈🎃😬,
( Παρεμπιπτόντως να αναφέρω και τα ονόματά τών μελών τζή επιτροπής :
1) Δημήτρης Μαυρίκιος , σκηνοθέτης κινηματογράφου και θεάτρου
2) Γιάννης Σολδάτος , ιστορικός κινηματογράφου και εκδότης
3) Γιώργος Τριανταφύλλου , ή μοντέρ ή διευθ. Φωτογραφίας ( δεν
Θυμαμαι και στ`αρχιδια μου κι όλας τι απ` τα δυό ηταν ή είναι – ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΑΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΙΩ ΟΛΑ 💋💀💋💀💋💀💋🌎🌍🌋🎆🌠🐬🐦⛵⛵⛵⛵💥💥🌈🌈🌈
ΩΣ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗΣ ΘΕΟΣ 🐬😈🐦 )
4) Μισέλ Δημόπουλος , διευθυντής του φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
5) Πατρίς Βιβανκος , ελληνογάλλος (ΚΑΙ <> ) σκηνοθέτης
6) Γιάννης Έξαρχος , δημοσιογράφος (ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ)
και
7) ένας ακόμα που ξεχνάω αυτή τη στιγμή…ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ )
Οι ταινίες μου αγοράστηκαν και παίχτηκαν από την ΕΡΤ,
το Υπουργείο Πολιτισμού της βράβευσε την επόμενη χρονιά,
εκπροσώπησαν την Ελλάδα στα φεστιβάλ τα καλύτερα της Ευρώπης, παραδείγματος χάρη στο Λοκάρνο Ελβετιας ,
στην Μπαστιά Κορσικής ,
στο Μόντρεαλ Καναδά ,
στην biennale της Βαλένθια της Ισπανίας,
ο Θόδωρος Αγγελόπουλος είπε στον Δημήτρη Δανίκα ( Αλλη ξεφτιλα κι αυτη η πουσταρδα)
στην εφημεριδα «τα Νέα» την ανοιξη του 1992 ,
ότι <>
και ο ίδιος ο Θόδωρος Αγγελόπουλος επέλεξε τις ταινίες μου για την εκπομπή του στο «Seven X» Τοπικό Κανάλι της Αθήνας που εγώ δυστυχώς δεν το έπιανα στην Θεσσαλονίκη για να δω και την προλόγιση-εισηγηση του <> ή <> όπως τον αποκαλούσαν οι Γαλλοι δημοσιογράφοι
και μου έσκασε και 50 χιλιάρικα για να τις νοικιάσει ο μαλακας ο Θόδωρας που πήγε σαν το Σκυλί στο αμπέλι το 2012 απο vespa 🌠 😈💋🎆🌈🎥
Ομως εγώ ΔΥΤΗ μου , τους έγραψα όλους στα α****** μου μετά το 1992 διότι θέλανε να προσαρμόσω στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΟΥ
τον τρόπο παραγωγής μου
στα δικά τους πρότυπα και πρωτόκολλα
των πουστηδων των Αθηναίων κατεστημένων και εγκατεστημένων κινηματογραφιστών του κώλου
ΕXΩ ΧΙΛΛΙΟΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΤΟΥΝΙΑ
ΑΠ`ΤΟ 1992 , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ !!!!!!
ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΥΣ ή ΑΜΗΧΑΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ…
🎥🐣🐬⛵💥🐳🎼🈚🎼🔭💜🐚🍇✈🌹🌊🌞🐜🐍🏄💣💫🌴🚴💚♌🐘♋🎵
Δεν ξέρω πού & πότε είδες τα «σπιτακια» (δηλ. πριν τον οκτ. του `91 ή μετά ?)
Πάντως το 2009 ή 2010 που ημουν <> στην γεννέτηρα της Αφροδίτης ,
<> & ,<> επι 1½ έτος
με μιά παντρεμένη & Χοντρη & Βυζαρού
( ενα μακροστενο βαρυ μεγαλο καρπούζι ο κάθε βύζος της🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🏉🏉🏉🏉🏉🏉🏉🏉 )
Ταγματάρχαινα της Εθνικής Φρουράς της Κύπρου ,
Κι αυτη καυλωμενη και χιλιογαμημένη μαζί μου…,
Μια μερα μου είπε πως γούγλησε τ` ονομα μου ,
Και καποιος Δύτης των Νιπτήρων με αναφέρει….
Ναι δύτη μου …ημουν αλλου γι` αλλού …κ τωρα βρηκα το χρόνο
& τα μέσα ν` ασχοληθώ με το Διαδίκτυο….
Σου ξεψάχνισα και λίγο το Αρχείο του Νιπτηρα
και ψιλομελέτησα 1-2 ωριτσες το πώς συζητήσατε εσύ και οι συνομιλητές- αλληλογράφοι σου τα διάφορα κρίσιμα Γεγονότα τής 9ετούς παρουσίας σου οπως :
την είσοδο στα μνημόνια …
την πυρκαγιά στην μαρφίν…
την αραβική επανάσταση και Άνοιξη στην Τυνησία την Αίγυπτο και αλλού, τους αγανακτισμένους της πλατείας στην Ελλάδα
την σαπίλα του παλαιοκομματισμού στην Ελλάδα
τους αναίσθητους ανεπίγνωτους μικροαστούς μας …..
( συγχώρα με δεν μπόρεσα ΑΚΟΜΑ να τα δω όλα)
Είδα όμως στο τέλος τον Μάρτιο του 2018 πώς συνομιλείς με τους φίλους σου για την διαφορά των παλιών bloggers και των νέων Facebookκάδων …
Τις βελτιώσεις (ή μή) στην Τεχνολογία …
Ότι δηλαδή οι Facebookαδες απεχθάνονται τα μεγάλα μακροσκελή και κεντημένα κείμενα…..
Ενώ οι bloggers <>
για αυτό αγόρι μου σου έγραψα «κεντημένο» μακροσκελές κείμενο
για να σε ευχαριστήσω που έδειξες ενδιαφέρον για ένα δικό μου δημιουργημα και πολύ θα θελα να μιλήσω και με τον kourkour που στις 7 Νοεμβρίου του 2011 ζηταει να βρει την ταινία μου
και κυρίως με τον <>
( που είναι φραση απ`την ταινία μου του 1997 :
<> )
που ξαφνικά στις 28 Σεπτεμβρίου του 2013
ζητάει να γνωρίσει εμένα τον ίδιο προσωπικά…!!!!!
Ελπίζω να μην είναι τρολια η ρομπότ !!!!!!
Εσυ τι λές ????
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ 💻💻💻💻💻 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ⛵⛵⛵⛵⛵
🎵🌞🐘♌🐜💥🐳🎥🐦💋🌎🌍🌏🍇💙🌋🚀💞🌅🔄🔥➿🌜🐋🐞🌼🚵
Δύτη SOS 😱😱😱 ότι είχα σε εισαγωγικα <> λογοκρίθηκε
& σβύστηκε !!!!!
Ιντα ίνεται τζαμαί ?????
Αγαπητέ συνταξιδιώτη, το @#$%ίντερνετ τρώει αυτόματα και δια παντός ότι βρίσκεται ανάμεσα σε αγκύλες (τα περνάει για εντολές…). Μόνο εισαγωγικά πληκτρολογίου στο εξής!
Η αισθητική των emoji αντανακλά την αισθητική των ταινιών σου; Έλεος! Τα ματάκια μας…
«Stazybo» : (σημαίνει «Μπάμπης , πράκτορας τής ΣΤΑΖΥ» ???? )
«Horn» : (σημαίνει «κέρατο» ή «μουσικό κέρας» ή «κόρνα» ή «κεραία εντόμου» ή «κοκάλινος» ???? – απο Αγγλοελληνικό λεξικο τσεπης της Οξφόρδης !!! )
Εννοείς οτι τα emoji ειναι μικρα και κουράζονται τα «ματάκια σας» ή απο καθαρά αισθητική άποψη τα βρίσκεις «άσχημα» ???
Κατ΄ αρχήν και τα γράμματα τής Αλφαβήτου είναι μικρά , κουραστικά
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΟΝΟΤΟΝΑ !!!!!!!
ΕΝΩ ΤΑ ΕMOJI είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ !!!!
Εκτός από κάποια που δεν αρέσουν ούτε σ εμένα , όπως :
🈚🈶🈹🈳🈲🉑🈂➰🈸〰⚡🔀🈺⚓♓➿🈵🔁♈📎🈷♿♒🔃⛎🔄🔚💉👯⚽😸🐩👦🕧🐼✏⚾🚽💍😹 κ.α. που τα βρίσκω ξενέρωτα !!!
Οσο για το «αν αντανακλούν την αισθητική τών ταινιών μου» :
Ακόμα και αν έκανα ταινίες «κινουμενων σχεδιων» , θα ήταν πρωτότυπα δικά μου σχέδια !!!… Ενώ τα «emoji» είναι έτοιμα , τυποποιημένα ,
προκατασκευασμένα «ιδεογράμματα» , ίδια για όλους τους χρήστες,
όπως άλλωστε & τα γράμματα τών διαφόρων «Αλφαβήτων»….
Οι ταινίες μου ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , αποτελούνται απο πλάνα ή καδρα που καταγράφουν :
«Πραγματικούς» Ανθρώπους , Φύση , Πράγματα , και γενικά Οπτικοακουστικά «Είδωλα» τής Ζωής , τής Πραγματικότητας & τής Φαντασίας (!!!!)
Αποτυπωμένα απο φακο κάμερας και όχι «ζωγραφισμένα» !!!!,
ΕΝΤΑΓΜΕΝΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ,
ΜΕ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΑ , ΝΟΗΜΑΤΙΚΑ , ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ και άλλα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ….!!!!!
Γράφω στο προηγούμενο μακροσκελές Κείμενο πώς π.χ. σε κατάμεστη
αίθουσα που διεξάγονταν το φεστ. Δράμας , οι θεατές , στο τέλος τών ταινιών μου , χειροκροτούσαν παρατεταμένα !!!! Και οι «πουτάνες» οι
Επιτροπές , με «γέμιζαν» Βραβεία !!!!
Και τις «γράφω» στά **********
( δηλ. Το κοινό μ` ενδιαφέρει πιο πολύ!!!!)
Ο «Δύτης» εχει δεί μια ταινία μου το 1991 ….
(όπως αναφέρει ήδη απο τον Μάρτη του 2009 ) ,
γιαυτό και τού έγραψα στην «Ιστοσελίδα» του το «κατεβατό» μου
μιας και όπως ανέφερε αλλού :
«Οι blogers προτιμούν τα μεγάλα κεντημένα κείμενα σε αντιθεση με τους «φαστφουντάδες φεϊσμπουκαδες» …!!!
Κι επίσης κάποιος «kourkour» ψάχνει να βρεί τήν ίδια ταινία μου τον Νοέμβρη τού 2011 !!!!
Και κάποιος με το ψευδώνυμο «Φύλλα τής Τρελλιάς» ,
Αναζητά Εμένα προσωπικά , τον Σεπτεμβρη τού 2013 ….
Το ψευδώνυμο «Φύλλα τής Τρελλιάς» ,
είναι «δανεισμένο» απ’ τούς «Σουρεαλ-Ερωτικούς» Διαλόγους
μιας άλλης «Ερωτικοταξιδιωτικής» αυτήν την φορά ταινίας μου
με τίτλο :
«Η ΤΡΡΡΡΡΡΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΣΜΣΣΣΣΑΣ ΝΤΡΡΡΡΡΡΑΙΝΙΑ ΠΙΙΙΙΙΙΝ ΤΕΛΛΑΘΗΤΕΜΕΣΕΝΕΕΕΕΕΕ…!!!!»
και που μιά Ημιηλίθια Υπάλληλος (Δες Ντοστογιέφσκι : «ο Ηλίθιος»)
τής Γραμματείας τού φεστ. Δράμας στην Αθήνα νόμιζε οτι εκανα
μια ντουζίνα ορθογραφικά λάθη στον τίτλο (!?!?!?!?!)
και τον «διόρθωσε» χωρίς να με ρωτήσει (?!?!?!?!?!)
σε : «Η Τελευταία μας Ταινία Πρίν Τρελλαθούμε» (!?!?!?!?!)
και μ αυτόν τον λάθος Τιτλο παίχτηκε στο Διαγωνιστικό Τμήμα τού
φεστ. Δράμας τού 1997 (?!?!?!?!?!?!?)
ΕΣΥ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ ???
Bloger & Ταυτόχρονα ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ «ΣΤΑΖΥ» Υποθέτω !!!!
Έλεος !!!!!
ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ please !!!!
Το κείμενο το απηύθυνα στον «Δυτη» , δηλωμένο «fan» των «κεντημενων» κειμένων …
Γιά να εκφραστώ ,
χρησιμοποίησα οτι παρέχει το 10″ Android ταμπλετάκι μου !!!!! :
Γράμματα και : 🌈🍇⛵🌍🌎🐬💦🚣🐚🌜💔💥💜🎶💖✊👼🔭🎥
Είμαι «Νεωφώτιστος στο Διαδίκτυο ( 5-10 μήνες ) , το παραδέχομαι,
αλλα είσαι ο πρώτος που συναντω να διαμαρτυρεται για τα emojies
!!!!!!!
Είμαι γεννημένος το 1968 .
Η Πείρα μου μου λέει πως η Αγενής & Απρόκλητη & Ειρωνική
Ερώτηση σου : Αν
«Η Αισθητική των emoji Αντανακλά την Αισθητική τών Ταινιών μου»
ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ & ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ .
Για τήν Περιπτωση που θες να δείς κάτι που μοιάζει στο
ΑΝΑΡΧΙΚΟ «ΠΝΕΥΜΑ» τών Ταινιών μου ,
μπές στο You Tube κλικάρωντας :
### Χρήστος Τούσης (Tus) : «Στ` Αρχίδια μου» (freestyle rap music video clip)
ή καλύτερα κλίκαρε στο GOOGLE :
### » Παραλία Σφακίων Κρήτης Amateur Porn by Drone »
Εκεί να δείς τι εχουν να δούν τα «ματάκια σας» ….!!!
Ακόμα καλύτερότερα κλίκαρε στο GOOGLE :
### » Amazing BRAZILIAN TWERKING BUTTOCKS BEACH PORN »
💻 🐣 💣 🎇
Ήντα μπρέ ίνεται επαέ ???
Πολλά και «Θαυμαστά» καί «Πρωτόφαντα»
στόν Κόσμο , στόν Ντουνιά !!!!!!!!
Είστ’ εδώ ?????